Rubrika .lifestyle, ktorú má na starosti, chce byť oázou oddychu, humoru a nadhľadu pre unaveného čitateľa, ktorý sa prehryzie všetkými kauzami, tragédiami, analýzami a kritikami. Už od jaslí sa najlepšie cíti medzi ľuďmi, preto najradšej robí rozhovory do svojej rubriky Sedem cností a nerestí. Do .týždňa prišla po desiatich rokoch práce v internetových magazínoch inZine, T-Station a Inland. Neznáša chaos, nedôslednosť, meškanie a rozhodovanie medzi dvoma dosť dobrými možnosťami. Miluje originálne náušnice, psychopop, nezaprdených folkloristov, svoj iPhone a bulharské paradajky.
Kunsthistorička Ľubica Hustá o sebe vie, že je nesústredená. Zato flexibilne rieši komplikované situácie, čo je ideálna vlastnosť pre riaditeľku podujatia Bratislava Design Week.
Strach z nepokojov, teroristov a katastrof, prípadne z neistej finančnej budúcnosti spôsobuje rozkvet nového konceptu dovolenkovania – staycation. Znamená to dovolenkovať ultra all inclusive aj exclusive doma.
Minulý týždeň sa skončil Bratislava Design Week ale jeho riaditeľka, kunsthistorička Ľubica Hustá, si teraz rozhodne nemôže vyložiť nohy na stôl a oddychovať. Nasleduje deinštalácia, upratovanie a fakturácia. A bežná práca v Českom centre.
Ľubo Burgr je spolutvorca a spoluinterpret inscenácie Extrakty a náhrady divadla SkRAT, ktorá na festivale Nová dráma 2016 získala Grand Prix aj Cenu bratislavského diváka. Pritom skladá hudbu, opery a hrá na husliach v Požoň Sentimental.
Po nekriticky vychvaľovanej generácii, ktorá neprijíma neúspech a kritiku, rastie generácia, ktorú chválili aj za samotnú snahu. Bez ohľadu na výsledky. Ani to však nie je cesta.
Poetka Mirka Ábelová má doma čerstvého Anděla za texty pre Davida Kollera a práve vytlačenú tretiu básnickú zbierku Básničky pre domáce paničky. Popri robote pripravuje Nedeľnú chvíľku poézie_FM, hrá vo filme La Dolce Morte a recituje v kapele Vítrholc.
Záchranárka Táňa Bulíková je človek, ktorého by ste chceli mať pri sebe, keď sa vám niečo stane. A chceli by ste byť aj slimákom v jej záhrade a myšou v jej dome.
Po nekriticky vychvaľovanej generácii, ktorá teraz nevie prijať neúspech a kritiku, rastie generácia, ktorú chválili najmä za to, že sa snaží. Bez ohľadu na výsledky. Ukazuje sa, že ani to nie je ten správny kľúč k úspechu a šťastiu.