Haneke, Láska, výborne, komerčný potenciál minimálny, ale zase niektorí nepripravení spontánnejší diváci s menej vycibreným vkusom môžu začať piť. Lebo Láska je ten film, čo sa dokáže na človeku skutočne podpísať. Žiadne rekreačné dívanie sa, ak, tak iba pre duševných masochistov.
A v poriadku bolo aj všetko ostatné. Najkrajšie obrázky? Áno, Pí a jeho život. Najlepší herecký výkon v hlavnej mužskej úlohe? Daniel Day-Lewis, Lincoln, jednoznačne. Najlepší film a adaptovaný scenár? Argo. Znova áno, presne ten typ filmu, inšpirovaného skutočnými udalosťami, aký má zmysel nakrúcať. Neuveriteľné, že sa také čosi stalo, diplomatov zachraňuje fiktívny sci-fi film. Vďaka distribúcii a nezodpovedným akademikom sa všetky tohtoročné filmy, nominované na Oscara, dali vidieť s náležitým predstihom, preto som si Oscara náramne užíval.
Milujem tú šou. Rok čo rok sa na ňu dívam na ORF. Oscar® v originálnom znení, žiadne simultánne tlmočenie do nemčiny, v štúdiu erudovaná moderátorka a hosť, riaditeľ rakúskeho filmového múzea Alexander Horwath v družnom rozhovore, vedno glosujúci dianie počas komerčných prestávok. Navyše, dvaja Rakúšania Oscara® získali – už spomenutý Haneke a Christoph Waltz za herecký výkon vo vedľajšej úlohe v Divokom Djangovi, takže bolo príjemné vidieť, ako sa z toho moderátorka a hosť tešia. Fantasticky strávené tri a pol hodinky, od pol tretej do šiestej v noci z nedele na pondelok.
Oscar® na ORF bol veľmi elegantný, šou povýšená na regulárny kultúrny program. Práva sú asi drahé, ale veľmi rád si také čosi aspoň predstavujem – o rok na verejnoprávnej STV, to by bolo niečo.
A v poriadku bolo aj všetko ostatné. Najkrajšie obrázky? Áno, Pí a jeho život. Najlepší herecký výkon v hlavnej mužskej úlohe? Daniel Day-Lewis, Lincoln, jednoznačne. Najlepší film a adaptovaný scenár? Argo. Znova áno, presne ten typ filmu, inšpirovaného skutočnými udalosťami, aký má zmysel nakrúcať. Neuveriteľné, že sa také čosi stalo, diplomatov zachraňuje fiktívny sci-fi film. Vďaka distribúcii a nezodpovedným akademikom sa všetky tohtoročné filmy, nominované na Oscara, dali vidieť s náležitým predstihom, preto som si Oscara náramne užíval.
Milujem tú šou. Rok čo rok sa na ňu dívam na ORF. Oscar® v originálnom znení, žiadne simultánne tlmočenie do nemčiny, v štúdiu erudovaná moderátorka a hosť, riaditeľ rakúskeho filmového múzea Alexander Horwath v družnom rozhovore, vedno glosujúci dianie počas komerčných prestávok. Navyše, dvaja Rakúšania Oscara® získali – už spomenutý Haneke a Christoph Waltz za herecký výkon vo vedľajšej úlohe v Divokom Djangovi, takže bolo príjemné vidieť, ako sa z toho moderátorka a hosť tešia. Fantasticky strávené tri a pol hodinky, od pol tretej do šiestej v noci z nedele na pondelok.
Oscar® na ORF bol veľmi elegantný, šou povýšená na regulárny kultúrny program. Práva sú asi drahé, ale veľmi rád si také čosi aspoň predstavujem – o rok na verejnoprávnej STV, to by bolo niečo.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.