Najprv človeku napadne marhuľa, potom haruľa, ale čo to je marula, to teda neviem, ale vygooglim si. A či je to vôbec dobré na vlasy, to asi netušia ani výrobcovia. Hlavne že je to niečo nové, čo tu ešte nebolo a čo si môže zástup žien, čo prahnú v déemke po novinkách, kúpiť. Už som raz mala aj cícerový kondicionér. Veď sa len zamyslime, kto si dnes už kúpi žihľavový šampón?? Čo na tom, že funguje ako máloktorý iný. Žihľava a breza patria k minulosti. Aj so svojimi sklenenými fľaškami, ktoré som ešte niekde zahliadla v regáli za astronomické ceny, porovnávajúc ich so zahraničným šampónom v dvojnásobnom množstve. Ale čo tam po kozmetike, zoberme si napríklad cigarety – mentolové, s odlamovacím filtrom, klinčekové...každý si ich kúpi raz, a potom prejde na normálne, ale novinky sa, skrátka, musia vyskúšať. A tie hnusné moderné autá? Úspešný starý model sa v novej verzii zmení na ten neutrálny look, aký majú všetky autá, čo tam po rovnakosti, hlavne, že je na svete ďalšia novinka! Moja mama mi minule, sediac na gauči a rozhliadajúc sa po obývačke, povedala: „Niečo by som tu zmenila.“ „A čo ako?“ pýtam sa jej, mysliac si, že si chce kúpiť novú dečku alebo čo, a ona na to: „Keby som mala prachy, tak vybúram hentú stenu a dám tam pozdĺžne okno, predĺžim vonku balkón...a tak,“ vraví. Pokrútim hlavou. Mamin byt patrí k najkrajšie zariadeným bytom, aké poznám, napriek tomu niekoľko rokov bez zmeny mame spôsobuje, že sa jej pomaly roztáča tá vrtuľa v zadku, ktorá je naším neprehliadnuteľným poznávacím znamením. Mama, samozrejme, stenu nebybúra aj keby peniaze mala. Ale jej láska k novinkám je viac než badateľná. Aj s tým marulovým šampónom v kúpeľni.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.