O skúsenostiach a plánoch jediného výhradne „slovenského“ kávového reťazca hovorí jeho marketingová manažérka Zuzana Balážová.
.ako sa podniká v kaviarenskom biznise na Slovensku?
Tento trh je ešte zaujímavý pre existujúcich hráčov, ale nie pre vstup nových.
.aká je vaša skúsenosť – je tu už dosť ľudí, ktorí si zaplatia za vyššiu kvalitu?
O kvalitu je jednoznačne stále väčší záujem. Zákazníci sú ochotní za ňu zaplatiť a tiež radi skúšajú nové veci, alebo hľadajú to, čo ochutnali v zahraničí. Tento záujem sa však znižuje priamoúmerne s menšími mestami.
.v čom sa odlišujete od iných kaviarní?
Najvýraznejším špecifikom našej siete sú nefajčiarske prevádzky bez podávania alkoholu. Produktom, ktorý ponúkame špeciálne pre miesta s veľkým pohybom ľudí, teda pre business centrá, je „Fresh brewed coffee“, každý deň v týždni iná kvalitná čerstvá káva. Z obchodného hľadiska sme na Slovensku tiež jedinou sieťou bez zahraničnej majetkovej účasti.
.je pre vás inšpiráciou Starbucks alebo iné veľké siete tohto typu?
Pri vytváraní konceptu siete Coffee & Go sme samozrejme vychádzali zo vzoru zabehnutých sietí ako Starbucks či Blenz. Všetky naše receptúry sú však výsledkom nášho vlastného testovania a výberu.
.máte v úmysle výraznejšie expandovať?
V súčasnosti má sieť Coffee & Go tri prevádzky a naším cieľom je v roku 2008 expanzia v rámci Bratislavy a v ďalších rokoch v rámci celého Slovenska.
.aká silná je tu konkurencia?
Je veľmi silná najmä v Bratislave, kde cítime výrazný záujem a boj o vhodné priestory. V rámci územia Slovenska sú konkurenčné sily rozložené rovnomernejšie.
.ako odhadujete potenciál slovenského trhu v tejto oblasti?
Ako postupne rastúci.
.ako sa podniká v kaviarenskom biznise na Slovensku?
Tento trh je ešte zaujímavý pre existujúcich hráčov, ale nie pre vstup nových.
.aká je vaša skúsenosť – je tu už dosť ľudí, ktorí si zaplatia za vyššiu kvalitu?
O kvalitu je jednoznačne stále väčší záujem. Zákazníci sú ochotní za ňu zaplatiť a tiež radi skúšajú nové veci, alebo hľadajú to, čo ochutnali v zahraničí. Tento záujem sa však znižuje priamoúmerne s menšími mestami.
.v čom sa odlišujete od iných kaviarní?
Najvýraznejším špecifikom našej siete sú nefajčiarske prevádzky bez podávania alkoholu. Produktom, ktorý ponúkame špeciálne pre miesta s veľkým pohybom ľudí, teda pre business centrá, je „Fresh brewed coffee“, každý deň v týždni iná kvalitná čerstvá káva. Z obchodného hľadiska sme na Slovensku tiež jedinou sieťou bez zahraničnej majetkovej účasti.
.je pre vás inšpiráciou Starbucks alebo iné veľké siete tohto typu?
Pri vytváraní konceptu siete Coffee & Go sme samozrejme vychádzali zo vzoru zabehnutých sietí ako Starbucks či Blenz. Všetky naše receptúry sú však výsledkom nášho vlastného testovania a výberu.
.máte v úmysle výraznejšie expandovať?
V súčasnosti má sieť Coffee & Go tri prevádzky a naším cieľom je v roku 2008 expanzia v rámci Bratislavy a v ďalších rokoch v rámci celého Slovenska.
.aká silná je tu konkurencia?
Je veľmi silná najmä v Bratislave, kde cítime výrazný záujem a boj o vhodné priestory. V rámci územia Slovenska sú konkurenčné sily rozložené rovnomernejšie.
.ako odhadujete potenciál slovenského trhu v tejto oblasti?
Ako postupne rastúci.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.