1. Popularita štýlu „Bed & Breakfast“ upadá, pretože tento štýl sa považuje za príliš lacnú záležitosť.
2. „Postavenie“ je menej dôležité, ako bývalo v minulosti, spôsob trávenia voľného času sa stáva osobnejším. To vedie k narastajúcemu záujmu omenšie zariadenia (rodinné hotely a agroturistické farmy).
3. Posun vo vnímaní života a životného štýlu znižuje dopyt po plne organizovaných zájazdoch.
4. Dodávatelia turistických služieb budú profitovať viac, ak dokážu vytvoriť úplne nové produkty a služby, ktoré ich odlíšia od konkurencie.
5. Čoraz dôležitejšia je špecializácia podnikania v cestovnom ruchu na konkrétne záujmy a koníčky. Čoraz častejšie sa práve hoby bude kombinovať s trávením dovolenky.
6. Zvyšuje sa záujem o stabilné „prístavy“, čiže zabezpečené miesta v čoraz neistejšom svete. Je spojený aj s túžbou po vlastníctve nových domovov, najmä v oblastiach v blízkostimenších regionálnych letísk.
7. Trend „späť k základom“ má za následok uprednostňovanie jednoduchších dovoleniek: teda z hotela do chaty, z karavanu do stanu.
.zdroj: European Travel Commision
2. „Postavenie“ je menej dôležité, ako bývalo v minulosti, spôsob trávenia voľného času sa stáva osobnejším. To vedie k narastajúcemu záujmu omenšie zariadenia (rodinné hotely a agroturistické farmy).
3. Posun vo vnímaní života a životného štýlu znižuje dopyt po plne organizovaných zájazdoch.
4. Dodávatelia turistických služieb budú profitovať viac, ak dokážu vytvoriť úplne nové produkty a služby, ktoré ich odlíšia od konkurencie.
5. Čoraz dôležitejšia je špecializácia podnikania v cestovnom ruchu na konkrétne záujmy a koníčky. Čoraz častejšie sa práve hoby bude kombinovať s trávením dovolenky.
6. Zvyšuje sa záujem o stabilné „prístavy“, čiže zabezpečené miesta v čoraz neistejšom svete. Je spojený aj s túžbou po vlastníctve nových domovov, najmä v oblastiach v blízkostimenších regionálnych letísk.
7. Trend „späť k základom“ má za následok uprednostňovanie jednoduchších dovoleniek: teda z hotela do chaty, z karavanu do stanu.
.zdroj: European Travel Commision
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.