ľudia sa radšej venujú svojim smartfónom. Lenže tie sa lepšie držia v ruke vertikálne, a tak sa postupne mení aj formát videí.
Ľudia prepadli iPhonom. Sú premyslené a kvalitné, no predovšetkým veľmi estetické. Získali si pozornosť strednej a vyššej strednej vrstvy po väčšiu časť bežného dňa. To, že Steve Jobbs venoval kráse produktu práve toľko pozornosti ako jeho technickej vyspelosti, je hádam jeho najväčší úspech. Slovami Oscara Wilda: „Krása je viac než génius, pretože nepotrebuje žiadne vysvetľovanie."
Funkcie iPhonu sú natoľko jednoduché a vizuálne pôsobivé, že stredná vrstva prepla do mobilného módu natrvalo. Ľudia komunikujú, pracujú, spoznávajú a učia sa prostredníctvom iPhonu, ráno počas cesty do práce a neskôr večer po ceste naspäť. Potom prídu domov, ruch vonkajšieho sveta nechajú za dverami, no a jediné, čo nie sú ochotní odložiť, je iPhone.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.