Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Bye, Bye, Hollywood

.juraj Šalapa .časopis .kultúra

V roku 2014 sa v Amerike predalo necelých 1,26 miliardy lístkov do kina, čo je historicky najnižší predaj od roku 1995.

ľudia sa radšej venujú svojim smartfónom. Lenže tie sa lepšie držia v ruke vertikálne, a tak sa postupne mení aj formát videí.
Ľudia prepadli iPhonom. Sú premyslené a kvalitné, no predovšetkým veľmi estetické. Získali si pozornosť strednej a vyššej strednej vrstvy po väčšiu časť bežného dňa. To, že Steve Jobbs venoval kráse produktu práve toľko pozornosti ako jeho technickej vyspelosti, je hádam jeho najväčší úspech. Slovami Oscara Wilda: „Krása je viac než génius, pretože nepotrebuje žiadne vysvetľovanie."
Funkcie iPhonu sú natoľko jednoduché a vizuálne pôsobivé, že stredná vrstva prepla do mobilného módu natrvalo. Ľudia komunikujú, pracujú, spoznávajú a učia sa prostredníctvom iPhonu, ráno počas cesty do práce a neskôr večer po ceste naspäť. Potom prídu domov, ruch vonkajšieho sveta nechajú za dverami, no a jediné, čo nie sú ochotní odložiť, je iPhone.
 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite