Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Slovensko 2016

.peter Schutz .časopis .týždeň doma

Slovenskému roku 2016 udá tón i podobu jeho prvý kvartál. S najpravdepodobnejším scenárom, že zvyšné tri kvartály sa už budú veľmi podobať na rok 2015.

Dobrá správa na úvod: aj keby marketing Smeru udržal agendu utečencov horúcu i v zime, ani s podporou „sociálneho balíčka“ No. 3 Fico na svoj sen – ústavnú väčšinu – v marci nedosiahne. Jesenný vzostup preferencií Smeru sa v decembri zasekol a naštartovať ho aj po Novom roku by si žiadalo buď ešte jednu marketingovú inováciu za peniaze všetkých, alebo ešte väčšiu nadprácu elektronických médií než doteraz (na čo ich „zaväzuje" ďalší balík štátnej eurofondovej inzercie, ktorou ich Smer štedro obdaroval na Vianoce).

Pri podobnej účasti ako pred štyrmi rokmi a približne 15 percentách prepadnutých hlasov je však najreálnejším volebným výsledkom „obyčajná“ väčšina Smeru.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite