Dobrá správa na úvod: aj keby marketing Smeru udržal agendu utečencov horúcu i v zime, ani s podporou „sociálneho balíčka“ No. 3 Fico na svoj sen – ústavnú väčšinu – v marci nedosiahne. Jesenný vzostup preferencií Smeru sa v decembri zasekol a naštartovať ho aj po Novom roku by si žiadalo buď ešte jednu marketingovú inováciu za peniaze všetkých, alebo ešte väčšiu nadprácu elektronických médií než doteraz (na čo ich „zaväzuje" ďalší balík štátnej eurofondovej inzercie, ktorou ich Smer štedro obdaroval na Vianoce).
Pri podobnej účasti ako pred štyrmi rokmi a približne 15 percentách prepadnutých hlasov je však najreálnejším volebným výsledkom „obyčajná“ väčšina Smeru.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.