Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Popcorn Juraja Malíčka

.juraj Malíček .časopis .kultúra

Sledovať, ako Ennio Morricone diriguje veľký symfonický orchester, je nekonečne silný zážitok.

Kvôli hudbe, ktorá sa virtuóznym spracovaním stáva dokonalým reprezentantom toho vôbec najvyššieho umenia, hoci pre svoju zrozumiteľnosť a univerzálnosť môže byť občas zamieňaná za gýč. A najmä kvôli samotnému skladateľovi a dirigentovi, ktorý si koncert neužíva s chladnokrvným majestátom velikána, ale ako by bol rockovu hviezdou. Že vetchý kmeť, veterán, zaslúžilý dôchodca, ktorému pomaly tiahne na deväťdesiat? Ale kde!

Keď v marci konečne nedostane toho Oscara za hudbu k Tarantinovmu filmu Osem hrozných, môže sa Hollywood hanbiť.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite