Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Marketingový samit

.peter Schutz .časopis .týždeň doma

Medzi vlastnosti, ktorými sa oceňuje volebný marketing Smeru, môžu znalci pripísať – dosiaľ si to až tak nevšimli – rafinovanosť. Výsledkom je zapojenie V4 do kampane.

Keď sa 15. februára zídu v Prahe premiéri V4, aby „riešili“ otázku migračnej krízy, sotvakomu na Slovensku napadne, že samit je predovšetkým príspevkom Bohuslava Sobotku (ktorý ho zvolal) do Ficovej kampane.

Iný význam stretnutia totiž pri najlepšej vôli nevidno. Zladenie stanovísk pred Európskou radou, ktorá sa zíde vzápätí, je ako oficiálne zdôvodnenie nevierohodné už len preto, lebo premiéri rôznych krajín a ich poradcovia sa pred samitmi bežne radia a konzultujú, no nepotrebujú na to mediálne akcie. Na to už dnes stačia mobily, telekonferencie a pracovné off-record rokovania. Bežná pracovná komunikácia nie je dobrý dôvod, aby lídri zorganizovali medzinárodnú tlačovú konferenciu, z ktorej vyšlú posolstvo o „dohode“ či iné „veľmi zásadné“ stanovisko.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite