Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Polícia na niti marketérov

.peter Schutz .časopis .týždeň doma

Marketing a komunikačná nadvláda Smeru je asi najzaujímavejšia časť tejto programovo, personálne i inak prázdnej kampane. Ale je tu aj najnovšia pozoruhodnosť.

To, čo sa práve deje, siaha už aj na výsledok volieb: Napriek prevahe a diktátu v mediálnom priestore hlásia prieskumy verejnej mienky prepad vládnej strany, ktorý už má znaky trendu, a nie jednotlivého výkyvu.

Na tom už sotva čo zmení Maďaričova krízová improvizácia – akási programová konferencia. Jej štvrtkové ohlásenie na sobotu je jasným znakom toho, že aj interné prieskumy Smeru zrejme pritakávajú päťpercentnému prepadu vo Focuse. Pokiaľ Smer nepríde s akousi ďalšou „bombou“ (sociálny balíček No.4 či ďalšie „kompro“ na niekoho z opozície), nádeje Fica & spol. na zvrátenie klesajúceho trendu budú limitované poslednými dvoma témami – návratom utečeneckej kauzy do ohniska diania, o čo sa Fico pokúsi na samite V4, alebo pokračovaním diskreditácie jedného opozičného zoskupenia daňovou aférou.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite