Má na to všelijakých marketingových mágov s chytráckymi príručkami, neraz dokonca v angličtine. Bojí sa niečoho iného.
To, čo mu naháňa strach, je silná autentická téma, ktorá sa neočakávane objaví v predvolebnom období. Pretože taká vec dokáže do veľkej miery rozvrátiť aj tú najlepšie pripravenú kampaň. Pred minulými parlamentnými voľbami sa takto zjavila kauza Gorila, ktorá úplne ovládla verejnú diskusiu a zaplnila námestia podstatne väčším počtom ľudí, než to dokázali mítingy jednotlivých politických strán. Politickí marketéri sa buď snažili aspoň trochu priživiť na mohutnej vlne vyvolanej touto kauzou, alebo len bezradne pokračovali v nalinkovaných riadkoch a nikto si ich kampane príliš nevšímal.
Tohtoročný predvolebný február nepriniesol nič také výbušné, ako bola Gorila.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.