Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Nočná mora šéfa kampane

.martin Mojžiš .časopis .téma

Čoho sa najviac bojí človek zodpovedný za predvolebnú kampaň? Nebojí sa svojich súperov z iných strán. Proti tým bojovať vie.

Má na to všelijakých marketingových mágov s chytráckymi príručkami, neraz dokonca v angličtine. Bojí sa niečoho iného.

To, čo mu naháňa strach, je silná autentická téma, ktorá sa neočakávane objaví v predvolebnom období. Pretože taká vec dokáže do veľkej miery rozvrátiť aj tú najlepšie pripravenú kampaň. Pred minulými parlamentnými voľbami sa takto zjavila kauza Gorila, ktorá úplne ovládla verejnú diskusiu a zaplnila námestia podstatne väčším počtom ľudí, než to dokázali mítingy jednotlivých politických strán. Politickí marketéri sa buď snažili aspoň trochu priživiť na mohutnej vlne vyvolanej touto kauzou, alebo len bezradne pokračovali v nalinkovaných riadkoch a nikto si ich kampane príliš nevšímal.

Tohtoročný predvolebný február nepriniesol nič také výbušné, ako bola Gorila.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite