Po úpravách piesní do orchestrálnej podoby (Korben Dallas, Longital, Sendreiovci), chce spojiť vážnu hudbu s robotmi aj s cirkusom.
Koncertovanie sa mi zapáčilo.
Začalo sa to koncertom Korben Dallas pre bezdomovcov. Braňo Kostka nemohol a mňa ukecali, že veď som to napísal, tak to môžem aj dirigovať. Spotil som sa a išiel to vyskúšať. Veľmi sa mi zapáčilo byť na pódiu! Bolo to iné, ako keď som bol huslista. Teraz som bol v strede, jeden z dôležitých, bolo to opojné. Tá energia z ľudí, že som práve tu a teraz a musím byť v strehu až do konca. Potom prišla Longital Suita, kde bolo iba kvarteto, a to sa nedá dirigovať. Ale chcel som pri tom byť, hecovali ma, tak som vyskúšal husle. Ale to by nešlo, tomu by som sa naozaj musel profesionálne venovať. Skúsil som violu, a to bolo akceptovateľné. Pod dojmom týchto vecí som založil Solo kvarteto a po večeroch, keď deti spali, som začal písať kvartetá.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.