Ani jedenásť rokov pre Vladimíra Fruniho a stratené miliardy z nebankových inštitúcií neodradili niektorých ľudí, aby prevádzkovali firmy, ktorých podnikanie vykazuje znaky pyramídovej hry. Napríklad spoločnosť AUTO-REKLAMA klientom sľubovala za reklamné nálepky na autách 7-tisíc korún mesačne. Predtým však museli podľa zmluvy zložiť 25-tisíc korún. Podľa Hospodárskych novín, ktoré sa prípadu dlhodobo venujú, musí vyplácanie klientov odsúhlasiť konateľ spoločnosti, ktorý minulý týždeň záhadne zmizol. Spoločnosť tiež zatvorila niektoré svoje pobočky.
Chystaný útok na kancelárie, ku ktorému vyzývali v internetových diskusiách niektorí klienti, sa však nekonal. To je situácia nápadne podobná koncu nebankoviek. Nám, ktorých nezlákal ohromný zisk, zostáva len dúfať, že sa poškodených neujmú nejakí sociálne cítiaci politici. Ani slovom a už vôbec nie skutkom.
.tg
Chystaný útok na kancelárie, ku ktorému vyzývali v internetových diskusiách niektorí klienti, sa však nekonal. To je situácia nápadne podobná koncu nebankoviek. Nám, ktorých nezlákal ohromný zisk, zostáva len dúfať, že sa poškodených neujmú nejakí sociálne cítiaci politici. Ani slovom a už vôbec nie skutkom.
.tg
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.