Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

PR pre radar

.časopis .udalosti

Dve tretiny občanov Českej republiky sú stále proti americkému radaru – nič optimistickejšie sa česká vláda z prieskumov verejnej mienky už dávno nedozvedá.

Dve tretiny občanov Českej republiky sú stále proti americkému radaru – nič optimistickejšie sa česká vláda z prieskumov verejnej mienky už dávno nedozvedá. A tak padlo rozhodnutie, že radar, ktorý má patriť k obrannému protiraketovému systému a proti ktorému protestuje aj Rusko, treba občanom „predať“ prostredníctvom kampane. Zámer vlády oznámil Českej tlačovej agentúre vládny splnomocnenec Tomáš Klvaňa. Kampaň by sa podľa jeho slov mala spustiť na jeseň a vláda dúfa, že ňou Čechov o nutnosti americkej základne na svojom území presvedčí. Bude to zrejme dobre platená zákazka a agentúry pracujúce v oblasti public relations, z ktorých si vláda vyberie v konkurze dodávateľku kampane, si už brúsia zuby. Otázka znie, či sa reklamné ťahy ukážu ako všemocné. Radar predsa len nie je akciový tovar v hypermarkete ani najnovší model mobilu, ktorý všetci musia mať...
.mg
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite