Po dvoch mesiacoch od zrušenia prvého tendra na reklamnú agentúru, ktorá pripraví kampaň, vysvetľujúcu prechod z koruny na euro, sa skončilo neúspechom aj druhé výberové konanie.Nový tender zastavil Úrad pre verejné obstarávanie na základe tvrdenia komunikačnej agentúry Renesans, že jeho kritériá by neviedli k efektívnosti. Hlavným dôvodom bolo podľa úradu použitie doteraz netradičnej formy verejného obstarávanie – súťažného dialógu, ktorého základnou vlastnosťou je vysoká subjektivita pri rozhodovaní členov komisie. Rozhodnutie o zastavení prekvapilo splnomocnenca pre zavedenie eura Igora Baráta ako aj guvernéra Národnej banky Slovenska Ivana Šramka, ktorý považuje podmienky súťaže za „úplne korektné a úplne transparentné“. Ministerstvo financií chce nové výberové konanie pripraviť už v krátkom čase. Samotná kampaň má prebiehať najmä v druhej polovici budúceho roka.
.tg
.tg
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.