Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Ušami Michala Kaščáka

.michal Kaščák .časopis .osobnosti

Stalo sa nám to prvýkrát. Vypredali sme festival v predstihu. Je to prirodzený sen každého promotéra. Našim britským kolegom sa to deje každoročne, dokonca vymýšľajú rôzne obmedzenia, len aby sa lístky distribuovali čo najspravodlivejšie.

Aj napriek tomu je v tejto krajine mimoriadne úspešným finančným priemyslom takzvaný secondary ticketing, predaj lístkov na vypredané akcie za oveľa vyššie ceny. Je to trochu čudné – ten, ktorý sa najviac na festivale narobí tlačí cenu dole, aby si ju mohli dovoliť normálni ľudia. A nech robí, čo robí, napokon nastúpia priekupníci a tí ju tlačia hore, to všetko bez rizika a vlastne aj bez námahy. Anglickí usporiadatelia to neznášajú, snažili sa aj o zákonný zákaz, ale to nevyšlo. Pre nás boli tieto debaty vždy ako z ríše snov. A teraz je to tu. Priznávam – je to úžasný pocit. Znamená pre nás predovšetkým dôveru. Predpredaje sa v minulosti začali výrazne zrýchľovať desať dní pred Pohodou. Vždy bolo veľkou témou počasie. A tu sme opäť tým Angličanom závideli – u nich prší takmer vždy, ľudia to už neriešia a idú. V tejto súvislosti si vždy spomeniem na gitaristu z Chumbawamby na festivale Klikkfest. Lialo ako z krhly. Ja som mu povedal niečo v zmysle „Ó, aké zlé počasie...“ A on sa začudoval a odpovedal: „Normálne, nie?“ Vypredanie znamená aj to, že počasie už nie je taká dôležitá téma ani u nás (ach, ako si len prajem, aby bolo pekne!). Znamená aj to, že sme zaplavení žiadosťami i prosbami o lístky. Ťažko sa nám odmieta, záujem nás nesmierne teší. Sú to ťažké maily i telefonáty. Sme ale neoblomní... Chceme, aby festival ostal útulný, aby sme zabezpečili čoraz lepšiu kvalitu služieb, aby sa na festivale stále dalo len tak polihávať na tráve. Všetkým, ktorí si lístok kúpili, chcem poďakovať, urobíme všetko pre to, aby to neoľutovali. A tým, ktorí to nestihli, chcem povedať, že mi je to ľúto a že aj ich záujem si vážime. Je to taká zvláštna ľútosť spojená s radosťou. Priznávam, že sme z toho trošku vykoľajení, ale zvyká sa na to dobre. Je to paráda!!! Ďakujeme!
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite