Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.fenomén
.týždeň

Utorok štrnásteho

.tomáš Gális . .časopis .fenomén 14.03.2009

„Náš samostatný slovenský štát zrodil sa teda z

.týždeň

Stripy a bubliny

. .časopis .fenomén 07.03.2009

Neprejde mesiac, dva, aby sa v kinách neobjavila nejaká komiksová adaptácia, respektíve film, prenášajúci komiksovú postavu na filmové plátno, pričom zväčša platí, že ak sa adaptuje nejaký zásadný komiks, o jeho zásadnosti sa mainstream dozvie až spätne.

.týždeň

O sláve a káve

. .časopis .fenomén 28.02.2009

Stovky, tisícky ľudí ráno čo ráno, deň čo deň zatvárajú dvere svojich sladkých domovov. Namiesto toho, aby ešte pozhoveli vo vlastnej kuchyni a vychutnali si „turka“ za pár centov, mieria k cudzím, aby pozhoveli s mokom za pár eur. Čo je na kaviarňach také príťažlivé? Ako hovoril jeden zo známych kaviarenských povaľačov Denis Diderot: „Čo na tom záleží? Veď nepíšeme majstrovské dielo, iba sa zhovárame.“

.týždeň

Len tí starí čašníci tam už nie sú

.milan Lasica . .časopis .fenomén 28.02.2009

O kaviarňach, ich minulosti a kvalite sme sa rozprávali s hercom a režisérom Milanom Lasicom

.týždeň

Mnohí latku nakoniec podlezú

.tomáš Gális . .časopis .fenomén 28.02.2009

O kaviarni Roland Café & Restaurant s konateľkou spoločnosti Ivetou Švantnerovou

.týždeň

Woody Allen literárny

.juraj Malíček .redakcia .časopis .fenomén 21.02.2009

Hoci Kaiser Lupowitz, súkromný detektív, ktorý by pokojne mohol tráviť večery súťažením v

.týždeň

Nielenže Boh neexistuje, ale skúste zohnať cez víkend inštalatéra!

.peter Breiner . .časopis .fenomén 21.02.2009

Priznám sa dopredu, čokoľvek napíšem o Woodym, nebude objektívne, lebo vďaka tým mnohým príjemným chvíľam, ktoré mi pripravil, som mu všeličo poodpúšťal.

.týždeň

Woody Allen

. .časopis .fenomén 21.02.2009

Malý rozcuchaný neurotický chlapík v