Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.hudba
.týždeň

Oskar Rózsa, od Mareka Brezovského k Hrane

.časopis .hudba 29.05.2011

Hudbu som začal robiť extrémne skoro, lebo som sa narodil v muzikantskej rodine. Hudba bola všade okolo mňa. Nehrával som sa s hračkami, ale s hudobnými nástrojmi, takže od nejakých troch rokov som hral.

.týždeň

Hudba, ktorá sa dá vidieť

.peter Bálik .časopis .hudba 29.05.2011

História svetovej populárnej hudby sa nevytvárala len v nahrávacom štúdiu alebo na koncerte. Jej súčasťou boli aj grafickí dizajnéri a fotografi, ktorých zásluhou sa hudba nedala len počuť, ale aj vidieť.

.týždeň

Päť hviezdičiek Martina Višňovského

.časopis .hudba 22.05.2011

Pražský výběr Straka v hrsti Panton, 1988

.týždeň

Tomáš Berka: Pracujem na mojej labutej piesni

.časopis .hudba 22.05.2011

Pôvodne som nechcel byť hudobníkom. Učil som sa síce hrať na klavíri, ale ten som z duše nenávidel.

.týždeň

Tulák o tulákovi

.časopis .hudba 21.05.2011

Bob Dylan má tento týždeň sedemdesiatku. Chápete? Ja nie.

.týždeň

Jej veličenstvo Sade

.pavel Malovič .časopis .hudba 21.05.2011

Melancholicky pôvabnú popovo soul-džezovú divu Sade Adu som prvýkrát stretol v Londýne počas ojedinelej návštevy na devízový prísľub v priebehu orwellovského roku 1984.

.týždeň

Päť hviezdičiek Martina Droppu

.časopis .hudba 15.05.2011

PINK FLOYD THE DARK SIDE OF THE MOON Harvest 30. 10. 1973 (USA) 13. 11. 1973 (GB)

.týždeň

Vec, Branči Kováč

.časopis .hudba 15.05.2011

Nikdy som nehral na žiadnom nástroji. Mali sme síce doma klavír, ale ten bol vždy rozladený a používali sme ho len na Medveďku, daj labku. Keď sme mali 16 rokov, kúpili sme si s kamošom Midim v Zlatých Moravciach gramce. Najlacnejšie, aké boli na trhu, ale také, na ktorých sa dalo mixovať. Museli sme si spraviť z dosák „šasi", lebo tie gramce stáli na takých chabých oceľových nôžkach, takže sa pri každom skreči hýbal celý gramofón. To bola investícia dvakrát 1 000 korún za gramofóny, nejakých 6 000 stál mixák, repráčik sme mali od kamaráta. Tak sme začali dídžejovať.