Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.lifestyle
.týždeň

Prominenti, výkvet spoločnosti

.elena Akácsová .časopis .lifestyle 17.01.2011

Začala sa sezóna plesov. Prominenti všetkých proveniencií dostali maximálny priestor v médiách. Nútia tak človeka rozmýšľať nad tým, odkiaľ sa vlastne berú, a čo o spoločnosti, z ktorej pochádzajú, vypovedajú.

.týždeň

Základ vysokej kuchyne

.jozef Koleják .časopis .lifestyle 10.01.2011

Byť labužníkom, ktorého baví variť, je svojím spôsobom prekliatie. Väčšinu života trávim behaním po obchodoch a zháňaním potravín, o ktorých moji blízki v živote buď nepočuli, alebo sa rovno pri ich názve vystrašia. Prial by som vám vidieť výraz mojej mamy, keď som pred ňou po prvýkrat povedal slovo topinambur. Ale to nie je všetko.

.týždeň

Sedem radostí, cností a nerestí Antona Srholca

.elena Akácsová .časopis .lifestyle 10.01.2011

Slovenský rímskokatolícky kňaz a salezián, spisovateľ a riaditeľ resocializačného centra Anton Srholec je oficiálne dôchodca, stále však pracuje a svojmu poslaniu je oddaný naplno. Doháňa stratené roky. Ale čo robí, keď nerobí?

.týždeň

Popcorn Juraja Malíčka

.juraj Malíček .časopis .lifestyle 10.01.2011

Babylon je opäť troška vyšší, Sodoma a Gomora bližšie k uzávierke, ale to je tak všetko, ideologicky nezávadná móda s ušľachtilým svetonázorom už dokáže prekvapiť len úplných ignorantov.

.týždeň

Nudíte sa? Kúpte si medvedíka čistotného!

.tomáš Čejka .časopis .lifestyle 10.01.2011

Ulice a byty v mestách, dvory na dedinách sú neraz prepchaté rôznymi zvermi pokrytými kožušinou či perím. Psy, mačky, hydina, králiky, drobné hlodavce. Dá sa povedať: stereotyp. Tak prečo z neho nevybŕdnuť a neoddať sa radostiam i starostiam chovu niektorého z netradičných druhov zvierat?

.týždeň

Trvalo udržateľná móda

.elena Akácsová .časopis .lifestyle 10.01.2011

Kedysi stačila voľná sukňa, kristusky a batikované tričko a každý hneď vedel, že pred sebou má človeka, ktorému záleží na životnom prostredí. Odkedy sa však zelenej agendy chytili svetové celebrity, môže nás obliekanie v súlade s presvedčením vyjsť poriadne draho.