Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.téma
.týždeň

Necenzurovaná pravda o Číne

.františek Šebej .časopis .téma 16.03.2008

Čína je krajina, ktorej komunistický režim dnes ukazuje svetu ľudskejšiu, pragmatickú a obchodnícku tvár. Je pravda, že v porovnaní s vražednými fázami Maovho vládnutia sa navonok zmenil na nepoznanie, ale je to stále ten istý komunistický režim, ktorý sa neprestáva hlásiť ku svojej kontinuite.

.týždeň

Olympiády budujú mosty

.ľubomír Souček .časopis .téma 16.03.2008

Pripadá mi absurdné domnievať sa, že niektorý národný olympijský výbor alebo niektorý popredný športovec by chcel bojkotovať olympijské hry v Pekingu. Veď pre športovcov je olympiáda vrcholom ich štvorročného snaženia.

.týždeň

Peking – veľmi zlá voľba

.časopis .téma 16.03.2008

O pár mesiacov sa začnú Letné olympijské hry 2008. Medzinárodný olympijský výbor rozhodol, že sa budú konať v Pekingu, teda v krajine, ktorá stále hrubo porušuje ľudské práva svojich občanov, a stojí aj za krvavým vraždením v Darfúre. Nie je preto namieste bojkot čínskej olympiády?

.týždeň

Rossija vperiod

.moskva .časopis .téma 08.03.2008

Noc je mokrá. Už hodiny padá z kovového moskovského neba studená sprcha. Sneh. Dážď. Sneh. Masa však kypí. Rozohrieva ju spevácky zbor novou hymnou. Rossija vperiod – Rusko vpred!!!

.týždeň

Náboženstvo: čerstvá horúca káva

.časopis .téma 02.03.2008

Keď som začala rozmýšľať nad Starbucksom, spomenula som si na lyžiarske stredisko v Colorade, kde som kedysi pracovala.

.týždeň

Coffee & Co.: Stále je tu priestor

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

Ako hodnotí toto podnikanie a jeho budúcnosť Miroslava Vatajová, marketingová manažérka najsilnejšej kaviarenskej siete na Slovensku?

.týždeň

Coffee & Go: Veľké mestá sú atraktívnejšie

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

O skúsenostiach a plánoch jediného výhradne „slovenského“ kávového reťazca hovorí jeho marketingová manažérka Zuzana Balážová.

.týždeň

Ako som zakladal Starbucks

.robert Žitňanský .časopis .téma 02.03.2008

Keď sa vlani skončili letné prázdniny a dovolenky, prepadla ma túžba pritiahnuť k nám Starbucks. Kvôli atmosfére a káve, ale aj ako symbol, že veci sa tu hýbu k lepšiemu. A tak som to úplne vážne skúsil a napísal im e-mail s otázkou, čo môžem urobiť pre to, aby sem Starbucks prišli.