Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.týždeň v ekonomike
.týždeň

Argentínsky scenár a mobilizačná odpoveď

.robert Žitňanský .redakcia .časopis .týždeň v ekonomike 15.11.2008

Stupňujúce sa útoky na úspory ľudí na dôchodkových účtoch, na investorov v

.týždeň

Populistov strach

.rudolf Zajac .jakub Kratochvíl .časopis .týždeň v ekonomike 07.11.2008

Najprv nám ukazoval holé zadky – to akože keď vstúpime do Európskej únie. Aj víťaznú volebnú kampaň postavil na bezbrehej kritike všetkého, čo predchádzajúca vláda urobila. Čo však bude robiť teraz?

.týždeň

Oplatia sa vrtule?

.robert Žitňanský .jakub Kratochvíl .časopis .týždeň v ekonomike 07.11.2008

Veterné elektrárne – môžeme im familiárne hovoriť „vrtule“ – sú okrem estetických dôvodov predmetom vášnivých sporov najmä z ekonomických príčin.

.týždeň

Komu treba vrtule?

.eva Čobejová .časopis .týždeň v ekonomike 07.11.2008

V čase, keď Slovensko začína budovať ďalšie jadrové reaktory, je možno smiešne hovoriť o veterných vrtuliach, ktoré by mali byť jedným z alternatívnych zdrojov elektriny. Tieto vrtule však majú na Slovensku čoraz viac odporcov.

.týždeň

Bodka Milana Lasicu

.milan Lasica .jakub Kratochvíl .časopis .týždeň v ekonomike 07.11.2008

Výhovorky sú nedeliteľnou súčasťou súkromného, spoločenského aj politického života. Ide len o to, aby sa to nemiešalo. Každá oblasť nášho života má nárok na svoje charakteristické výhovorky a my máme právo požadovať, aby sa zachovával štýl a, treba to povedať, aj umelecká a intelektuálna kvalita výhovoriek.

.týždeň

O škodcoch a idiotoch

.robert Žitňanský .redakcia .časopis .týždeň v ekonomike 01.11.2008

Kto nesúhlasí, škodí ľudu. Kto kritizuje, je idiot. Kto sa odváži urobiť niečo, čo nechceme, pocíti naše „legislatívne a

.týždeň

V kríze čas vždy hrá proti vám

.robert Žitňanský .časopis .týždeň v ekonomike 25.10.2008

Ako rýchlo a prečo sa bude rast slovenskej ekonomiky spomaľovať? Ako sa to prejaví v bežnom živote? Čo treba robiť a akým chybám by sme sa mali vyvarovať. Odpovedá šéf ekonomického výskumu Este Bank pre strednú a východnú Európu Juraj Kotian.

.týždeň

Ďalšiu revolúciu spravia užívatelia

.časopis .týždeň v ekonomike 25.10.2008

William Sermon, ležérne oblečený Angličan (rifle, tričko, tenisky) s oxfordským prízvukom, je viceprezident Nokie, zodpovedný za dizajn. Ako v Nokii prebieha vývoj nových produktov a ako podľa neho bude vyzerať ďalšia technologická revolúcia?

.týždeň

Od galoší k mobilom

.časopis .týždeň v ekonomike 25.10.2008

Z reproduktorov znie hlasná elektronická hudba a na plátne bliká slogan: „We download. We copy. We are playlist people!“ V londýnskom klube Koko štartuje Nokia ďalšiu „technologickú revolúciu“.