ďalší dvaja najväčší developeri v tomto území – HB Reavis a Penta – však nateraz jasné áno spolufinancovaniu výstavby trate nehovoria, diskusii s mestom sa však nevyhýbajú. Investori tak pre TASR reagovali na slová primátora Bratislavy Matúša Valla, ktorý vyhlásil, že mesto bude od týchto troch developerov chcieť peniaze na novú električkovú trať.
Rozhodnutie zástupcov hlavného mesta vybudovať električkovú trať v novom centre Bratislavy J&T Real Estate víta. „Trasa, ktorú vybralo mesto, je najlepšia z hľadiska prepravnej efektivity, rýchlosti, priestorových a technických možností, vplyvu na križovatky, investičných a prevádzkových nákladov i dĺžky realizácie. Výhodou trasy je najmä fakt, že je na viac ako 90 percent segregovaná,“ povedal pre TASR výkonný riaditeľ spoločnosti Pavel Pelikán. J&T Real Estate má v tesnej blízkosti navrhovanej trate na Pribinovej svoje investície a pred rokom práve tento developer navrhoval hlavnému mestu nový električkový okruh, ktorého trasa by mala viesť aj popred nové SND.