Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

.marketing k obedu: Budú si Slováci ešte viac uťahovať opasky?

Budú si Slováci ešte viac uťahovať opasky alebo sa s uvoľnením opatrení uvoľnilo aj úsporné správanie slovenských domácností?


pozrite si Marketing k obedu: 30 stráviteľných minút o marketingu od týždenníka .týždeň a marketingovej agentúry Basta digital.

Prieskumná agentúra 2muse už tretíkrát zisťovala nálady spotrebiteľov v prieskume pod názvom Spotrebiteľský pulz. Hosťami Andreja Salnera z Basta digital sú Stanislava Púčková a Peter Sklenář z agentúry 2muse.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.redakcia .ekonomika
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite