ani jeden výlet po Slovensku sa v týchto časoch nezaobíde bez toho, aby ste natrafili na bilbord OĽaNO, na ktorom sa píše: „Sľúbili sme 200 € na dieťa. Splnili sme.“ Bol by to klasický príklad klamlivej reklamy, ak by sa pravidlá vzťahujúce sa na obchodnú reklamu vzťahovali aj na tú politickú. Žiaľ, nevzťahujú sa a neviem si momentálne predstaviť relevantný politický subjekt, ktorý by to zmenil. Väčšine totiž možnosť klamať vyhovuje.
Klamstvá vyhovujú očividne aj konzumentom politických reklám. Čo je na bilborde, to predsa musí byť pravda. Načo si kaziť dobrý príbeh faktmi. A tak a bezstarostne konzumujú príbeh o 200 eurách na každé dieťa. Nie je to pravda, ale mohla by byť. Medzitým putuje prezidentkin návrh na Ústavný súd.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.