vianočné reklamy britskej sieti obchodných domov John Lewis & Partners, sú ostro sledované a očakávané vďaka kreativite a kvalite a aj tradícii, že práve ony štartujú predvianočnú kampaň. Výsledkom prvej spolupráce novou reklamnou agentúrou (Saatchi & Saatchi) je netradičný, vtipný a dojímavý spot.
V duchu typicky britského humoru v nej vystupuje obrovská spievajúca mäsožravá rastlina s hlasom Andreu Bocelliho. Zo semena, kúpeného na blšom trhu si ju vypestuje chlapec, pretože obal sľubuje, že je to perfektný vianočný stromček. Gigantická mucholapka (jediná suchozemská mäsožravá rastlina, ktorá chytá hmyz len prudkým pohybom pasce) je hravá, ale robí neplechu, tak je vyhostená na dvor. Ako to dopadne, sa môžete pozrieť v spote, ktorý má poukazovať na to, že aj vianočné tradície sa vyvíjajú, ale podstata zostáva.
Pri pozornom sledovaní reklamy si všimnete, že nezobrazuje tradičnú rodinu s rodičmi a deťmi, ale vystupujú v nej babička, matka, dcéra a syn. „Spot oslavuje témy rodiny a rozvíjajúcich sa tradícií a ukazuje, že „dokonalé“ Vianoce sú hľadanie radosti spolu s blízkymi, bez ohľadu na vaše tradície,“ vysvetľuje Charlotte Lock, zákaznícka riaditeľka spoločnosti John Lewis. Spoločnosť predstavila aj nový výskum vývoja vianočných tradícií v Spojenom kráľovstve.
Na spot upozornil newsletter agentúry Mindshare Slovakia, ktorej blog so zaujímavosťami z reklamného sveta nájdete na adrese https://blog.mindshare.sk/
Ak si predplatíte digitálne predplatné alebo tlačený .týždeň na ďalší rok, pomôžete nám prežiť a robiť to, čo vieme. Vopred ďakujeme.