Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Po odchode Milana Sládka nastalo ohlušujúce ticho

.marian Jaslovský .kultúra .kultúra

Smrť človeka, ktorého máme radi, vždy šokuje. Aj keď ten človek má vek, keď je odchod prirodzený. Sú však ľudia, u ktorých to človek nečaká nikdy, aj keď si uvedomuje, že to takto skrátka nemôže byť.

Po odchode Milana Sládka nastalo ohlušujúce ticho ARCHÍV ŠTÁTNEJ OPERY/J. LOMNICKÝ Milan Sládek v autorskom predstavení Štátnej opery Dubčekova jar, ktoré malo premiéru v roku 2018.

spravidla sa to týka tých, ktorí nielenže existujú v nejakej dobe, ale oni SÚ tou dobou, sú svetom, ktorý nás obklopuje. Pretože našu prítomnosť (a minulosť) nevytvárajú stavby, technológie, ale ľudia. A takto spolu s nimi odchádza aj časť sveta, ktorú sme dôverne poznali. To sa naplno týka svetoznámeho míma Milana Sládka, ktorý nás opustil 4. decembra.

Jeho priestorom bolo, ako to už u mímov chodí, ticho. To zvýznamňoval svojimi gestami. Tak, že na ktoromkoľvek kontinente hral, ľudia ani nedýchali. A možno preto slová používal veľmi skromne, úplne v súlade s tým, akým skromným človekom bol. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite