je to už vyše šesť rokov, čo sa Everything Everything vydali na prvú väčšiu šnúru. V Británii sa o nich hovorilo ako o vychádzajúcich hviezdach a ich debutový album Man Alive svietil v predchádzajúcom roku z takmer každého rebríčka najlepších nahrávok. Vo viedenskom Flexe však zažili vychádzajúce hviezdy z Manchesteru tvrdý stret s realitou. Iba pod pódiom stála hŕstka nadšených, inak všade pusto-prázdno. Everything Everything boli príliš experimentálni aj na alternatívnejšie publikum.
Celá ich tvorba má totiž dve výrazné línie – spev a hudobný sprievod. Áno, jasné, tie má väčšina kapiel, no v prípade Everything Everything boli tie dva základné prvky vždy určujúce. Tvorbou kapely sa v čase ťahali dosť nerovnobežne a kým sa konečne preťali, chvíľu to trvalo.
Na začiatku boli v prvom rade o melódiách sprevádzaných zvláštnym vokálom, ktorému nerozumeli ani Angličania.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.