hudobný magazín Pitchfork prišiel so zaujímavým porovnaním. Tretí album MGMT si v porovnaní s ich debutom na Spotify vypočulo približne dvadsaťpäťkrát menej poslucháčov. Vymenovať dva kľúčové dôvody, prečo sa tak stalo, vie asi každý, kto o MGMT nepočuje po prvý raz v živote.
Tou pozitívnejšou príčinou je neuveriteľná obľúbenosť niektorých singlov z debutového Oracular Spectacular. Kto aspoň raz v živote nepočul Kids, Time to Pretend alebo Electric Feel, asi v období okolo roku 2010 príliš nechodil na hudobné festivaly. MGMT hrali asi na všetkých, či už na nich fyzicky boli alebo nie. Ich prvé single sa stali hymnami celej generácie, ktorá bola zároveň hippie aj schopná zaplatiť dvesto eur za lístok na Sziget.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.