Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Recenzia Nolanovej novinky Tenet: Späť do kín, ale opatrne

.juraj Malíček .kultúra .film

Tenet, jedenásty celovečerný film britského režiséra a scenáristu Christophera Nolana, mal byť tým hollywoodskym blockbusterom, čo vráti divákov do kín, odkiaľ ich vyhnala korona. A to sa mu podarilo, aj keď teda, mohlo to byť lepšie.

Recenzia Nolanovej novinky Tenet: Späť do kín, ale opatrne MELINDA SUE GORDONA/HOLLYWOOD ARCHIVE/PROFIMEDIA John David Washington a Robert Pattinson v novom filme Christophera Nolana Tenet.

najprv čísla, tie sú v tomto prípade, žiaľ, najdôležitejšie. Tenet stál plus-mínus 200 miliónov dolárov. Za prvý víkend ich síce zarobil len 50, to však preto, že do kín nebol nasadený globálne: americkí, ruskí a čínski diváci museli týždeň počkať. 

 A čakalo sa aj inde, takže je pravdepodobné, že Tenet sa nakoniec zaplatí, čo je dobre, lebo kiná bez divákov strácajú zmysel, multiplexy zvlášť. Tenet teda nakoniec asi svoju misiu naplní, niekoľkonásobné odloženie premiéry sa vyplatilo. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite