Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

4x o hudbe v reklame. Niektoré hviezdy ju považujú za absolútne neprijateľnú, iné s ňou nemajú žiadny problém

.peter Bálik .kultúra ..hudba a reklama

Spoločnosti Jeep trvalo desať rokov, kým prehovorila Brucea Springsteena na reklamný spot. Spevák nechcel mať s reklamným biznisom nič spoločné, ale nakoniec súhlasil. Amerika práve porazila Trumpa a Springsteen si presadil, aby klip hovoril o novom zjednotení rozhádanej krajiny.

4x o hudbe v reklame. Niektoré hviezdy ju považujú za absolútne neprijateľnú, iné s ňou nemajú žiadny problém BETTMANN/GETTY IMAGES 27. január 1984 Los Angeles, USA: Speváka Michaela Jacksona odvážajú do nemocnice po tom, čo mu výbuch pyrotechniky počas nakrúcania reklamy pre firmu Pepsi spôsobil popáleniny druhého stupňa na pokožke hlavy.

reklama, ktorú odvysielali vo finále Super Bowlu, mala veľký úspech, no o pár dní zmizla zo všetkých sociálnych sietí. Prevalilo sa, že na jeseň ho polícia prichytila na motorke pod vplyvom alkoholu. Reklama na auto a alkohol nejdú dokopy a Bruce si na staré kolená poriadne zavaril. Táto kauza odkryla komplikovaný vzťah medzi hudobníkmi a reklamou. Niektoré hviezdy ju považujú za absolútne neprijateľnú, iné s ňou nemajú žiadny problém.

waits proti reklame

Jeden z najnotorickejších odmietačov reklám je americký hudobník Tom Waits. Neznáša ich a aj keby ste mu pod nosom mávali miliónmi dolárov, pošle vás niekam. Tvrdí, že jeho hudba sa nemá rada s reklamou –  je to akoby ste dostali po tvári kravským vemenom, bolí to a je to ponižujúce. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite