Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Marián Slávka: Prečo žiaden bubeník neverí štvrtej dobe

.marian Jaslovský .kultúra .kultúra

Viete, ako sa hovorí takému týpkovi, čo sa motá okolo muzikantov? Odpoveď: Bubeník. Muzikanti vedia byť krutí a toto je jeden z muzikantských vtipov.

Marián Slávka: Prečo žiaden bubeník neverí štvrtej dobe Boris Németh Marián Slávka sa necítil dobre v hlučnom svete veľkého šoubiznisu, pretože chce hovoriť intímne veci.

na druhej strane, v každej kapele platí (a teraz sa už bavíme vážne), že kapela môže byť len taká dobrá, aký dobrý je bubeník, a toto pravidlo platí bezvýhradne.

Dobrý bubeník je na to, aby udržiaval rytmus, pulz, alebo, ako sa hovorí, groove, a cítil ho spolu s basákom a celým organizmom kapely. Potom sú aj takí bubeníci, ktorí okrem toho tvoria hudbu aj ako producenti, skladatelia, tvorcovia obsahu. U nás sa môžeme rozprávať o týchto osobnostiach: Pavol Kozma, Juraj Černý, Štefan Bugala, Adrián Líška, Igor Sabo, Michal Fedor, Juraj Vitéz, Juraj Raši, Robo Rist, Marcel Buntaj, Laco Kováč, David Hodek. A ďalší.

Marián (Majo) Slávka na sklonku minulého roka potvrdil svoj producentský status druhým albumom svojho projektu vLáska, kde síce bicie nahrával, ale funguje v ňom hlavne ako (spolu)autor.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite