Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Nedávno spustil TikTok na Slovensku možnosť platenej reklamy, najnovšie zlepšuje ochranu tínedžerov

.bibiána Kristína Danitová .lifestyle

TikTok už dávno nie je sociálna sieť s krátkymi tanečnými videami ani platforma pre tínedžerov. Používajú ju nielen influenceri, ale aj firmy. Okrem zavedenia platenej reklamy sa začala viac zaoberať bezpečnosťou svojich mladých používateľov.

Nedávno spustil TikTok na Slovensku možnosť platenej reklamy, najnovšie zlepšuje ochranu tínedžerov SITA/AP Photo/Damian Dovarganes

tikTok Ads sú v mnohých krajinách dlhodobo marketingovo využívanou platformou, nedávno sa možnosti platenej reklamy dočkali tvorcovia a firmy na Slovensku. Sociálna sieť má pre spoločnosti obrovský potenciál, pretože má u nás 1,2 milióna aktívnych používateľov rôznych, ale najmä mladších generácií. Tí na nej vyhľadávajú nielen zábavné videá, ale napríklad aj edukačný obsah. Kým základné možnosti TikTok Ads boli spustené začiatkom augusta, ďalšie funkcie by mali byť spustené v nasledujúcich dňoch či týždňoch. Sociálna sieť sa tak stáva pre mnohé firmy neoddeliteľnou súčasťou ich marketingovej stratégie. Experti očakávajú, že na túto platformu sa presunie časť rozpočtov firiem, ktoré boli určené pre ostatné sociálne siete. Nielenže patrí k najpoužívanejším platformám, ale jej obľúbenosť stále rastie. Používatelia sa môžu tešiť na reklamy, ktoré budú kreatívne a úderné. 

od reklám k tínedžerom

Veľkú skupinu používateľov TikToku tvoria tínedžeri. Práve ich sa týkajú najnovšie bezpečnostné opatrenia sociálnej siete. Ich rodičom ponúka aktualizované zdroje v aplikácii, sprievodcu s užitočnými radami a televíznu kampaň, ktorá upozorňuje na nové bezpečnostné funkcie.

TikTok sa spojil s Inštitútom online bezpečnosti rodín (FOSI), ktorý podľa portálu Social Media Today pomôže rodičom správne nastaviť hranice používania sociálnej siete. Cieľom je upozorniť rodičov na riziká ich používania. „Okrem FOSI sme sa poradili s členmi našej poradnej rady pre obsah, Rady pre mládež a rodičovskými tvorcami TikToku, aby sme sa uistili, že zohľadňujeme potreby tých, ktorým má dohoda pomôcť. S cieľom pomôcť opatrovníkom dozvedieť sa o tomto a iných digitálnych rodičovských poradenstvách budeme spolupracovať s FOSI na zvyšovaní povedomia o zdrojoch dostupných rodinám, podporovaných bezplatnou reklamou na TikToku,“ uvádza sociálna sieť TikTok. 

@tiktoknewsroom

Block out the noise! With TikTok's comment privacy settings, you can make sure only your teen's friends can leave comments. To learn more, head to tiktok.com/guardiansguide 🫶

♬ original sound - TikTok Newsroom

Výsledné hranice používania by však mali byť výsledkom dialógu s tínedžermi, nie jednostranným rozhodnutím rodičov. TikTok zároveň vytvoril Sprievodcu opatrovníka a Centrum bezpečnosti tínedžerov s užitočnými tipmi na lepšiu ochranu seba i svojich účtov na sociálnej sieti. 

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite