Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Marketingová filozofia v praxi

.inzercia .lifestyle

V októbri sa na slovenský trh dostala nová knižka s názvom "Calimeromarketing 3.0 v skratke" napísaná autorkou Karen Romme. Ide o praktickú knižku pre malých podnikateľov.

Marketingová filozofia v praxi Pontrain Karen Romme, holandská podnikateľka, ktorá pozná dobrú marketingovú filozofiu.

Holandský kouč René Marcel Ponneker s praxou v Bratislave investoval do slovenského vydania. Prehľad.

čo sa bude diať

Karen Romme je holandská podnikateľka s viac ako dvadsaťročnými skúsenosťami v podnikaní, o ktorých vám porozpráva. Do Bratislavy príde pri príležitosti prvého slovenského vydania jej knižky: Calimeromarketing 3.0 v skratke. Bude tu 30. novembra a 1. decembra. Karen na svojich workshopoch porozpráva o svojej praktickej marketingovej filozofii. Táto filozofia vám pomôže, aby zákazníci chceli spolupracovať práve s vami. Nazvala ju Calimeromarketing podľa malého kuriatka z kresleného seriálu. Karen chce ukázať, aká silná je vaša pozícia pri získavaní klientov v porovnaní s vašimi väčšími rivalmi.

Workshopy poskytujú praktické rady obojsmerne interaktívnym spôsobom. Holandský prístup je: nebáť sa, konať a vyčkať, čo tým dosiahneme.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite