Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

.lifestyle
Nové Porsche MACAN prichádza na slovenské cesty: Model, ktorý vás prinúti milovať elektromobilitu

Nové Porsche MACAN prichádza na slovenské cesty: Model, ktorý vás prinúti milovať elektromobilitu

.tlačová správa .lifestyle 13.10.2024

Dá sa byť stále lepší. Dá sa byť stále kreatívnejší, rýchlejší. Dá sa posúvať dizajn za stále nové a nové hranice. Áno, vo výrobnom závode PORSCHE to opäť dokázali. Značka, ktorá je známa neústavným prekonávaním pomyselných hraníc ukázala druhý novembrový štvrtok svoj najnovší model, plne elektrický MACAN.

Dobré jedlo: Víno za pivnou zátkou

Dobré jedlo: Víno za pivnou zátkou

.jozef Koleják .lifestyle .dobré jedlo 11.10.2024

Možno ste sa s tým už stretli. Zrazu sa na stole zjaví vínna fľaša uzavretá korunnou zátkou. Na pohľad víno aj pivo. Človek nevie, čo s tým – či si z neho niekto strieľa alebo sa mu sníva. Zoznámte sa: Pét-Nat.

Káva nie je len nápoj, ale aj kultúrny a spoločenský fenomén

Káva nie je len nápoj, ale aj kultúrny a spoločenský fenomén

.marian Jaslovský .bibiána Kristína Danitová .lifestyle .fenomén 04.10.2024

Káva nie je len nápoj, ale aj súčasť života, nášho osobného vesmíru, rituálov ráno, popoludní, kedykoľvek. Nech si už kávu pripravujeme akokoľvek, milujeme ju a nevieme si bez nej predstaviť ani deň.

Dobré jedlo: Najžiadanejšie korenie sveta

Dobré jedlo: Najžiadanejšie korenie sveta

.jozef Koleják .lifestyle .dobré jedlo 04.10.2024

Je biele, no pôvodne také nebolo. Dnes ho dostaneme v každom jednom obchode a nie je oň núdza tak ako kedysi. Jeho prípadný nedostatok sa dnes považuje za katastrofu. Vďačíme mu za mnohé – v tom dobrom, ale aj zlom. Cukor.

Dobré jedlo: Tá, čo dáva prezývky

Dobré jedlo: Tá, čo dáva prezývky

.jozef Koleják .lifestyle .dobré jedlo 20.09.2024

Je známa po celom svete, kedysi patrila medzi aristokraciu, dnes sa pohybuje niekde na úrovni kečupu. A poriadne s ním súperí. V našom priestore sú ľudia, napríklad pri langoši či hranolčekoch, rozčesnutí na dvoje. Buď ona alebo kečup. Tatárska omáčka.

Ako zvýšiť zisky na prevádzke alebo v obchode? Pozrite si príklady z praxe, ako originálny aróma marketing pomáha biznisu

Ako zvýšiť zisky na prevádzke alebo v obchode? Pozrite si príklady z praxe, ako originálny aróma marketing pomáha biznisu

.redakcia .lifestyle 16.09.2024

Žiadna forma marketingu neexistuje tak dlho, ako majú ľudia na svete nosy. Vôňa sa používala počas celej zaznamenanej histórie a takmer každá staroveká kultúra známa súčasnej civilizácii používala vôňu, čo z nej pravdepodobne robí najstarší spôsob, ako ľudia vnímajú okolitý svet.

Dobré jedlo: Najstaršia farba rozkoše

Dobré jedlo: Najstaršia farba rozkoše

.jozef Koleják .lifestyle .dobré jedlo 13.09.2024

V poslednom čase je čoraz viac v móde. Láka svojou ľahkosťou, someliéri nás pri ňom príliš neotravujú prívlastkami ani neohurujú cenou, navyše pôsobí mimoriadne nenútene a letne. Mnohí hovoria, že zato môže práve jeho farba. Ružové víno, čiže rosé.

Nedávno spustil TikTok na Slovensku možnosť platenej reklamy, najnovšie zlepšuje ochranu tínedžerov

Nedávno spustil TikTok na Slovensku možnosť platenej reklamy, najnovšie zlepšuje ochranu tínedžerov

.bibiána Kristína Danitová .lifestyle 12.09.2024

TikTok už dávno nie je sociálna sieť s krátkymi tanečnými videami ani platforma pre tínedžerov. Používajú ju nielen influenceri, ale aj firmy. Okrem zavedenia platenej reklamy sa začala viac zaoberať bezpečnosťou svojich mladých používateľov.

Dobré jedlo: Posledný dúšok leta

Dobré jedlo: Posledný dúšok leta

.jozef Koleják .lifestyle .dobré jedlo 06.09.2024

Človek sa pred rokom prechádzal talianskymi uličkami a v podvečerných hodinách sa stolíky začali vždy farbiť do oranžova. Odvšadiaľ neónovo svietil Aperol Spritz. Tento rok sa však móda prudko obrátila. Oranžová sa postupne mení na žltú. Taliansku vládne Limoncello Spritz.

Najsledovanejší youtuber míňa na svoje videá milióny dolárov. Ničí v nich jachty aj napodobňuje seriál Squid Game

Najsledovanejší youtuber míňa na svoje videá milióny dolárov. Ničí v nich jachty aj napodobňuje seriál Squid Game

.bibiána Kristína Danitová .lifestyle .lifestyle 30.08.2024

YouTube je všehochuťou vtipných i náučných videí, rôznych výziev a súťaží. V tejto džungli sa stal kráľom 26-ročný James Stephen Donaldson. Je totiž s 312 miliónmi odberateľov najodoberanejším youtuberom.