marketingový ošial okolo splňa, ktorý se senil
MMA zápas Végh vs. Vémola bol o jednej krátkej bitke a rozsiahlom marketingu. Dôkazom je nielen vypredaná 20-tisícová hala a státisíce divákov, ktorí túto udalosť sledovali v televízii.
Na internete spôsobilo rýchle víťazstvo slovenského zápasníka Végha ošiaľ. Rešerš meme obrázkov hneď na druhý deň po súboji spravil YouTuber Selassie, do názvu ich vytiahol aj Duklock. Olej do ohňa pridával Vémola, ktorý hneď po porážke vyzval protivníka na odvetu.
Nie pre každého je bitka zábavou hodnou pozerania a nie pre každého je prítomnosť „Norka“ v tíme Attilu Végha v poriadku. Známe novinárky na Instagrame upozorňovali na fakt, že Norbert Bödör, jeden z Véghových trénerov, sa ocitol aj v samotnej klietke a dočkal sa tiež poďakovania z úst víťazného bojovníka. Ďalším Véghovým trénerom je Matúš Mečár, človek, ktorý mal problémy so zákonom za vydieranie a ktorý sa pohyboval v okolí ľudí z nitrianskeho podsvetia.
V skratke sa dá povedať, že sme na obrazovke okrem trendy športovcov mohli v ich okolí vidieť ľudí, ktorí majú blízko k mafiánom tejto doby. Keď už títo ľudia dostali taký obrovský a emočne pozitívny mediálny priestor, je potrebné minimálne upozorniť na to, že títo chlapi nemusia byť tí najvhodnejší „influenceri“.
Aktuálny počet pozretí: 1,7 mil. +
Aktuálny počet pozretí: 230 000+
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.