Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Milan Majerský, predseda KDH: Stredová politika je momentálne vystavená veľkej skúške

.milan Majerský .mimoparlamentné fórum .neparlamentná alternatíva

Jedným z trendov globalizácie a digitalizácie je zmena v predaji produktov. Významne išla hore sila marketingu, vzrástla jeho dôležitosť. Marketing dnes dominuje. Kvalitný produkt nestačí, potrebujete ho spojiť s emóciou. Čím silnejšia emócia, tým lepšie. Emócia predáva.

druhou zmenou je spôsob komunikácie a šírenia informácií, ktorý súvisí s nástupom sociálnych sietí. Tlačené médiá, rádiá a televízia prestali byť jediným zdrojom informácií. Nepodložené názory, hoaxy, extrém, to všetko prechádzalo sitom editorov a do „tradičných“ médií sa dostávalo v minimálnej miere.

Sociálne siete, naopak, umožňujú komunikovať každému, osobné názory sa zamieňajú s faktami, množstvo informácií exponenciálne rastie, pričom ich dôležitosť nikto netriedi. A emócie aj tu predávajú. Ľudovo povedané, váha vyjadrenia prezidenta, premiéra či vysokoškolského profesora má na sociálnej sieti rovnakú hodnotu ako kohokoľvek iného. Bez ohľadu na závažnosť témy.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite