predstavte si, že by niekto povedal, že náklady na to, aby bol človek taxikárom sú takmer nulové, za čo by sme ho mali? Veď každý vie, koľko stojí auto a pohonné hmoty. Preto ani taxíky nejazdia zadarmo. A takto môžeme pokračovať na čokoľvek. A napriek tomu šéf spoločnosti, ktorá hlási v prvom štvrťroku rekordné zisky vo výške 1 miliardy eur, povedal „Dnes, keď sú náklady na vytváranie obsahu takmer nulové, môžu ľudia zdieľať neuveriteľné množstvo obsahu. To podnietilo moju zvedavosť ohľadom konceptu dlhej trvanlivosti verzus krátkej trvanlivosti. Aj keď veľa z toho, čo vidíme a počujeme, rýchlo zastaráva, existujú nadčasové nápady alebo dokonca hudobné skladby, ktoré môžu zostať relevantné desaťročia alebo dokonca storočia.“
Ek zamýšľal svoj príspevok skôr filozoficky a zamýšľal sa nad (hudobnými) nápadmi, ktoré pretrvávajú roky, ale to prerieknutie svedčí o jeho totálnej ignorancii.
Povedzte rodičom, že skladanie hudby nič nestojí, keď kupujú klavír pre svoje dieťa. Povedzte to ľuďom, ktorí si kupujú nástroje, vybavenie, efekty, štúdiové aplikácie a pluginy do počítačov.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.