pred výročím sovietskej invázie sa obrázok na billboarde zmenil na historickú fotku okupantského tanku a text na ňom hovorí o tom, ako nás Rusi obsadili a koľko bolo obetí, emigrantov a zastrelených na hranici.
Vždy, keď okolo toho billboardu idem, hovorím si, že ten, kto ho vlastní alebo má prenajatý, robí v malom to, čo už dávno mala začať robiť slovenská opozícia.
Koalícia skutočne nešetrí zdrojmi pre náplň kvalitnej opozičnej kampane. Od nesplnených sľubov, napríklad lacných potravín, zvyšovania daní a životných nákladov, cez zvyšovanie vlastných platov až po chaos a hádky, ktoré sľubovala ukončiť ak jej voliči dajú hlas. O bláznovstvách Kotlára, šafárení Šimkovičovej a kolapse slovenského zdravotníctva v priamom prenose ani nehovoriac.
„Ficova drahota“ či „Ficova chudoba“ sú napríklad úderné heslá, ktorými by skoordinovaná opozícia mohla postupne oblepiť celú republiku. Znovu a znovu. Nestačí, ak si na to opozičné strany spomenú rok, či nebodaj tri mesiace pred voľbami. Slovenský volič je konzervatívny a funguje často na autopilot. Ak sa mu dostatočne dlho a dostatočne intenzívne prezentuje nejaký názor, ale často aj len heslo, tak si ho osvojí a potom, možno aj len podvedome, podľa toho koná.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.