keď pred dvadsiatimi rokmi vznikli .týždeň a .pod lampou, Martin Mojžiš bol v oboch veľmi rýchlo rozpoznaný ako mediálna kométa. A nebolo to ani premysleným promom (žiadne sme nerobili), ani chytľavými témami. Bolo to presne naopak – naša prvá ocenená diskusia bola o Einsteinovi a aj prvé Martinove texty boli výlučne o vede.
Ak sa niekto stane rozpoznaným cez najzložitejšie, a teda z definície najmenej masové témy, môže to mať len dve príčiny. Môže to byť vedec-oportunista, ktorý svojmu mediálnemu úspechu obetuje presnosť a pravdivosť svojich slov. Alebo je to mimoriadne obdarovaný človek s talentom priblížiť nepriblížiteľné a vysvetliť nevysvetliteľné.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.