Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Bojovníci proti kríze a reklamný mág

.eva Čobejová .názory

Svojho času som kritizovala - na internete aj v časopise - kampaň Bojovníci proti kríze. A dnes sa musím Bojovníkov - či skôr ich tvorcov - zastať.

Eva Čobejová


Nie veľmi vydarená a premyslená kampaň vyvolala viac negatívnych reakcií ako pozitívnych, s kritikou neprišli len novinári a ekonómovia, ale aj viacerí reklamní tvorcovia a znalci sveta reklamy.
Kampaň dokonca spôsobila, že z Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS) vystúpilo päť reklamných agentúr, konkrétne Creo/Young & Rubicam, Mayer/McCann Ericson, Creative Department, DraftFCB a Publicis Knut.
Je to v podstate normálna vec, že po takej kontroverznej akcii, ktorú KRAS zastrešil, sa niektorí rozhodli z tejto dobrovoľnej asociácie odísť. To sa stáva.
Ale potom sa do debaty zapojil ešte jeden človek, a to mi už chudákov bojovníkov prišlo ľúto.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite