Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Slobodomurári v opere

.eva Čobejová .názory

Jeden z vianočných sviatkov sme sa rozhodli stráviť v opere. Vybrali sme sa na Mozartovu Čarovnú flautu. Hudobníci, speváci sa snažili, hľadisko bolo vypredané, a predsa mám z toho zvláštny pocit.

Eva Čobejová

Snažila som sa pochopiť aj príbeh tej opery. Čítala som obsah jednotlivých dejstiev, ale všetko sa mi akosi plietlo a vôbec som tomu nerozumela. Tamino, Pamina, kráľovná noci, najprv dobrá, potom zlá. Veľkňaz Sarastro - najprv zlý, potom múdry a spravodlivý. Celé to libreto sa mi zdalo čudné, zamotané a aj dosť nezáživné.
Iste, najdôležitejšia v opere je hudba a Mozart je značka kvality. Ale predsa len mi celú prestávku vŕtalo v hlave, prečo si ten Mozart nenašiel nejaké jednoduchšie, pútavejšie, presvedčivejšie libreto.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite