Žiaľ, je to tak: jediný, kto v tejto bezkrvnej kampani s bezpohlavnými bilbordami javí známky života a chute mobilizovať svojich voličov, je Ján Slota. Na opačnom póli je SDKÚ, ktorej modré bilbordy („Ako chceme žiť? So šancou na úspech.“) skôr pôsobia ako návody z prihlúplych knižiek o tom, ako byť úspešným, alebo ako rafinovaný nábor do scientologickej cirkvi.
Slota bojujúci o politické prežitie urobil v tejto chvíli to najlepšie, čo mohol: bilbord s Rómom zobrazeným ako parazitom dostatočne prekričal konkurenciu od Kotlebovcov a desiatkam tisíc esenesáckych voličov dáva dôvod zabudnúť na všetky zlodejiny. A dokopať ich k urnám. Slotov predvolebný bilbord skôr prekvapuje z celkom iného dôvodu: prečo nechala strana ako SNS (okrem pár príležitostných frkov) túto tému ležať na zemi celých 20 rokov?
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.