Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Mesto plné reklám

.tatiana Kratochvílová .názory

Keď cestujeme tou istou trasou, všímame si na nej iba zmeny. Veci, ktoré sú dlhodobo nezmenené prakticky nevnímame.

Obsah bilbordov patrí medzi ne. Informácie na nich sú často staré aj rok. Je apríl 2011 a my sa z nich dozvedáme, prečo máme voliť  SDKÚ alebo SMER, alebo ktorý z kandidátov na primátora urobí pre Bratislavu viac, prípadne si prečítame informáciu o obchode, ktorý už neexistuje alebo o koncerte, ktorý už dávno odoznel.

Základný problém nie je ale v tom, že ponúkané informácie sú neaktuálne, ale v tom, že lokality, kde sú osadzované sú takmer výhradne v dopravnom priestore.
 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite