Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Fun Radio je tu vlastne pre deti

.eva Čobejová .názory

Prečo sa tri relevantné médiá dali nahovoriť na mierne nelegálnu (predčasnú) kampaň Hnutia 99 percent, je jasné. Začiatkom roka, keď sú reklamné výdavky tradične slabé, prišla lákavá finančná ponuka, ktorá sa neodmieta. Zadávateľ vraj okrem toho sľúbil zaplatiť aj prípadné pokuty.

Eva Čobejová

To je už vec známa – ale má aj vtipné a celkom čerstvé momenty. Médiá už vedia, že pred licenčnou radou sa dá brániť aj hlúpymi argumentami, ktoré občas majú, žiaľ, aj právnu silu.
Keď sa pred licenčnú radu dostala TV JOJ, jej právnik napadol kontrolný orgán, že neoprávnene nahrával vysielanie TV JOJ so sponzorskými odkazm. A preto nahrávku, ktorú si urobila licenčná rada, považuje za nezákonný dôkaz. To je taktika známa ako Zlodej kričí, chyťte zlodeja!
Právnik TV JOJ bodoval aj svojou nevedomosťou, keď tvrdil, že vlastne on ani nevie, či naozaj ide v prípade 99 percent o politickú reklamu.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite