Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

Monikina intímna kampaň

.eva Čobejová .názory

Fedor Flašík stále nepatrí do zberu, stále je to marketingový mág, aj keď zlaté časy, keď vyrábal HZDS alebo Fica, sú asi preč. Ale ešte jeden produkt má k dispozícii. Produkt čisto domáci s jednoduchým názvom Monika

Eva Čobejová

Župné voľby sú dosť veľká nuda a pre marketingových odborníkov a tvorcov je to vždy nevďačná kampaň, v ktorej je problém priniesť jednoznačné posolstvo. Monika Flašíková-Beňová však prišla s úplne netradičnou kampaňou a zrejme za tým jedinečným nápadom stojí jej šikovný manžel. Lebo takto dobre to vymyslieť – to vie len naozajstný macher.

Koncom júna vyšla v obľúbenom ženskom vydavateľstve Evitapress kniha s jednoduchým názvom Monika. V „intímnej spovedi“, ako je kniha promovaná, Monika „odhaľuje svoje naozajstné ja, svoje pády aj vzostupy, svoje vzťahy s mužmi, rodinu, hovorí o zradách najbližších ľudí, ale aj o priateľkách, ktoré pri nej stoja.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite