Župné voľby sú dosť veľká nuda a pre marketingových odborníkov a tvorcov je to vždy nevďačná kampaň, v ktorej je problém priniesť jednoznačné posolstvo. Monika Flašíková-Beňová však prišla s úplne netradičnou kampaňou a zrejme za tým jedinečným nápadom stojí jej šikovný manžel. Lebo takto dobre to vymyslieť – to vie len naozajstný macher.
Koncom júna vyšla v obľúbenom ženskom vydavateľstve Evitapress kniha s jednoduchým názvom Monika. V „intímnej spovedi“, ako je kniha promovaná, Monika „odhaľuje svoje naozajstné ja, svoje pády aj vzostupy, svoje vzťahy s mužmi, rodinu, hovorí o zradách najbližších ľudí, ale aj o priateľkách, ktoré pri nej stoja.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.