Nie je žiadnym tajomstvom, že obe celoformátové súkromné televízie, teda aj JOJ aj Markíza majú dlhodobejší problém, ako sa prispôsobiť nižším príjmom a nevyrábať stratu.
Zmena na šéfovskom poste Markízy bola logická, Zuzana Ťapáková bola skôr marketingovým človekom, ako koncepčným lídrom do krízových čias.
Borovský je iný prípad. Nemáme na Slovensku výraznejšiu osobnosť, ktorá by tak rozumela svetu komerčných televízií. Borovský bol pri svojom nástupe o krok vpredu pred ostatnými, pretože už nemal o televíznom svete žiadne veľké ilúzie a tvrdo išiel po tom, čo diváci chcú.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.
Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.