Až kým som si ten jeho článok v Novom slove neprečítal, zdalo sa mi, že kľúčové témy popohodových polemík sú dve: 1. Hral Kraftwerk slabo, alebo výborne? 2. Predviedol Tricky najlepšie alebo najhoršie vystúpenie na festivale?
Sú to, mimochodom, strašne dôležité debaty, poukazujúce na to, že na festival chodia zanietení fanúšikovia, ktorí majú jasne formované estetické kritériá, rozumejú hudbe a neboja sa svoje názory konfrontovať s "protivníkmi". Je totiž len málo krajších vecí, než hádanie sa o hudbe. (Keďže sa už ku Kraftwerku ani k Trickymu v tomto texte nevrátim, rád priznám farbu: Kraftwerk boli podľa mňa výborní, z Trickyho setu som videl len asi 10 minút a mal som mierne rozpačitý pocit.)
Poslanec Blaha to vidí ináč.
Pohoda je podľa neho "karnevalom militantného neokonzervativizmu, kde vejú vlajky štátu, ktorý kántri v občianskej vojne vlastných občanov a v ktorého vláde sedia zástupcovia neonacistickej strany.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.