Denník SME včera napísal, že Kmotríkova firma Unimedia dostala od ministerstva dopravy za prvej Ficovej vlády zákazku na informačnú kampaň a riadenie eurofondového programu za 20 miliónov eur. Nie je to nič prekvapivé: Kmotríkovi sa vtedy darilo aj na ministerstvách vnútra či obrany, kde získal ďalšie milióny eur za monitorovanie schengenskej hranice či školenia vojenských pilotov. O tomto podnikateľovi je totiž známe, že si dlhodobo rozumie najmä s politikmi Smeru, čo sa prejavuje aj vo vysielaní jeho televízie.
Podľa prieskumu, ktorý zverejnila minulý týždeň agentúra Medan.sk, boli ministri, štátni tajomníci a poslanci za túto stranu najčastejšími hosťami diskusnej relácie Téma dňa, ktorú moderuje Peter Bielik.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.