Pred bratislavským hotelom Devín postáva skupinka mladých hipsterov. „Dáme to,” zvolá jeden z nich. V tej chvíli zrejme nikto netuší, že ústredný slogan predvolebnej kampane Iva Nesrovnala sa o niekoľko hodín stane realitou. „Stretnutia s ľuďmi ukázali, že Bratislavčania majú svoje mesto radi,” hovorí trochu naučene Nesrovnal, akoby stále bežala kampaň. Na otázku, kto zo štábu Milana Kňažka mu dal ponuku na viceprimátora, ak sa vzdá kandidatúry v jeho prospech, odpovedá vyhýbavo. Hodinu po zatvorení volebných miestností si ešte netrúfa odhadnúť volebný výsledok. „Vyhral som vo Vrakuni, inde neviem.” Nesrovnal tvrdí, že kampaň si financoval sám, stála asi 140-tisíc eur. Dlhé roky bol advokátom v Nemecku, svoj majetok odhaduje asi na tri milióny eur. Nebudú to vyhodené peniaze, ak v súboji o post primátora prehrá? „Určite nie.
BEZ VÁS SA NEPOHNEME
Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.