Zdá sa, že máte zablokovanú reklamu

Fungujeme však vďaka príjmom z reklamy a predplatného. Podporte nás povolením reklamy alebo kúpou predplatného.

Ďakujeme, že pozeráte .pod lampou. Chceli by ste na ňu prispieť?

​Dankova SNS. Čo marketing nezmenil

.jozef Majchrák .názory

Stále viac a viac prieskumov verejnej mienky posiela SNS do parlamentu a niektorí komentátori ju už po voľbách dokonca vidia vo vláde.

Jozef Majchrák

„Meníme SNS“. Tento zámer oznamoval pred časom predseda strany Andrej Danko z bilbordov rozvešaných po celej krajine. A rastúce preferencie strany z posledných týždňov sú dobrým dôkazom, ako málo stačí, aby ľudia uverili, že sa zmenila strana, hoci sa zmenil iba marketing.

Ale, aby sme neboli nespravodliví. Predsedovi SNS, ktorý takmer neschádza z obrazovky istej spravodajskej televízie, treba uznať, že sa mu podarilo čiatočne vyhladiť agresívnu tvár strany z časov Jána Slotu a dokáže celkom dobre pracovať s témami. Aktuálnym príkladom je, ako účinne sa SNS podarilo politicky priživiť na referende za rodinu. Ale mení Andrej Danko skutočne SNS?

Samozrejme, že pokiaľ ide o témy a stranícku ideológiu tak ju ani veľmi meniť nemôže.

 

BEZ VÁS SA NEPOHNEME

Pridajte sa do komunity predplatiteľov, ktorí pohnú Slovenskom a prečítajte si odomknutú verziu tohto článku.

Ak ste našli chybu, napíšte na web@tyzden.sk.
.diskusia | Zobraziť
.posledné
.neprehliadnite